Treening hüppenööriga

9 märts

Eile oli mul plaanis ujumine, aga kuna G oli hõivatud ja üksinda ei olnud mul viitsimist Riia ujulaid avastama minna, siis otsustasin ikkagi jõusaali kasuks. Siis tekkis aga küsimus, MIDA ma jõusaalis teen, sest neljapäev on mul kardiopäev ning niisama erinevatel kardiomasinatel sõtkumine ei tundunud just eriti ahvatlev. :D

Siis tuli mul aga hea idee – hüppenöör!!! Mõtlesin kiiruga välja ühe ringtreeningu moodi kava ning peale 20-minutilist soojendust crosstraineril asusin hüppama.

Uskuge või mitte, aga see oli supercool! Hüppenööriga hüppamine meeldis mulle juba kooliajal, sest see oli põhimõtteliselt ainuke “spordiala” kehalise kasvatuse tunnis, milles ma olin isegi päris hea. Ja loomulikult on üles-alla kekslemine nii intensiivne, et pulss läheb kiiresti üles ning tõhus trenn on garanteeritud!

Ainukeseks probleemiks kujunesid mu juuksed, mis ei tahtnud kuidagi kinni püsida…

Ja et ka teie saaksite huvi korral kaasa hüpata, avaldan selle trenni ka siin!

Minul võttis selle kava läbimine aega umbes 15 minutit. See oleneb muidugi pausidest ning viimase hüppamise pikkusest – näiteks mina kekslesin ca 5 minutit jutti. Kes soovib, võib seda kava ka mitu korda läbi teha. Mulle ühest korrast piisas, sest see on tõesti intensiivne. Eriti need kätekõverdused kohe peale hüppamist…. jubeeeee rasked. :D

Kas teile meeldib hüppenööriga hüpata?

2 Responses to “Treening hüppenööriga”

  1. tervislikuks 11/03/2012 at 15:19 #

    Mulle jubedalt meeldib hüppenööriga hüppamine x)
    Kunagi oligi hüppamine üks kindel osa minu trennist, kuid nüüd on ajapikku soiku jäänud, eks tuleb taasavastada! :)

  2. P. 03/04/2012 at 19:51 #

    See on päris huvitav. Ma olen umbes kuu aega lihtsalt hüppenööriga mòòduka tempoga hüpanud umbes 20 min 3-4 korda nädalas, nüüd olen ka enne seda hakanud tegema 15 min jòutreeningut.

Lisa kommentaar


− 9 = null